Yang Ni Lagi Suka Cari Penyakit. Ada Pasangan Tu

Yang Ni Lagi Suka Cari Penyakit. Ada Pasangan Tu

Yang NI lagi suka cari penyakit.

Ada pasangan tu sahaja-sahaja, kalau bahasa kasar sikit suka nak gedik-gedik tak kena tempat.

Mana taknya yang sahaja-sahaja nak merajuk lah, nak marah. Pas tu nak hilang kan diri lah. Tu semua nak perhatian yang lebih. Ingat kalau sesekali tu tak pe. Kalau selalu sendiri mau ingatlah kan.

Tu lah masa kursus kahwin tido, kalau Abang pian nak korang tido masa kursus siap ye. Kena denda huhuhuh

Bukan sayang kat korang buat macam tu, rugi datang pas tido, nanti bila dah kahwin jadi perkara yang kita tak duga tak tahu nak buat apa. Siapa yang rugi. Jawab lah sendiri

Serius Berminat untuk kursus pada hujung minggu Atau pada hari bekerja ini ?

Senang je nak booking kursus kahwin Danau Kota ni. WhatsApp 013 4133343

Nak mudah lagi klik di sini >>> http://kursuskahwindanaukota.WhatsApp.my

Website: www.KursusKahwin.net

Instagram: www.Instagram.com/KursusKahwinnet

2017.

Hubungi Kami

Kursus Kahwin Danau Kota

Telefon
013 413 3343

E-mail

Alamat
Jalan 3A/6 Taman Setapak Indah, Danau Kota,
Setapak, Kuala Lumpur

Web
Lihat Pertanyaan
Tiada pertanyaan setakat ini.
Kongsi ke Media Sosial
Statistik

240

Page Hits

34

Website Hits

0

Bilangan Pertanyaan

0

Kongsi ke Media Sosial