Ayangku Sayang

Pada satu hari, si suami balik dari kerja dan mendapati si isteri tengah bergaduh besar dengan maid Indonesianya…

Maka si suami dengan hati yang suci inginlah jadi orang PBB jap, nak tolong damaikan suasana..

Maka bertanyalah si suami ngan suara yang lembut pada isterinya..
Apa hal ni!!!!! Yang… . kenapa bising-bising ni”…
Jawap si isteri dengan nada marah…”ni hah!!!!! seluar dalam i hilang, tentu si Tuti(nama ni rekaan semata-mata) yang curi seluar dalam

Gucci i yang mahal yang i beli kat Beijing tuhh!!! ”

Disambut pulak oleh si suami … .” alahai Yang ni, takkan lah sebab hilang satu helai seluar dalam pun nak bising sekawasan perumahan.

Dah, dah,nanti Abang belikan ganti yang lebih mahal dan seksi lagi… ”
Berkata lagi si isteri… “Tapi bang, kalu sehelai i tak sakit hati sangat, ni yang hilang tu , 10 helai tau… … 10 helai!!!(sambil tunjuk jari sepuluhnya)”

Maka terkejut beruklah si suami dengar berita ini, berpusing lah dia pada Tuti yang terkebil-kebil sejak tadi…dengan suara yang lebih lembut lagi, si suami bertanya… .”betul ke Tuti, kamu yang curi seluar dalam mak encik kamu ?

Ingat… .kamu mesti bercakap benar!!!” Si Tuti dengan muka yang ketakutan dan suara terketar-ketar yang pekat dengan pelat Indonesianya pun menjawaplah… .”
Tapi… tapi… tapi… bapak kan tahu saya enggak pernah pakai seluar dalam!!!!! “

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *