Login / Daftar ke Pengantin.com.my




Lupa kata laluan?

Daftar sekarang

Iklan kahwin - iklankan butik perkahwinan anda
 
Zyda Bridal Collections
Majlis persandingan putih sejuk mata memandang, bila pengantin memilih tema putih untuk majlis persandingan mereka na... >> lagi
Majlis persandingan putih sejuk mata memandang, bila pengantin memilih tema putih untuk majlis persandingan mereka nampak anggun bila digandingkan dengan sedikit latar belakang dan bunga-bunga merah. Majlis persandingan bertemakan warna putih juga menyerikan wajah si pengantin. 

Air Yang Keluar dari Kemaluan Wanita

Attention, open in a new window. | Print | E-mail

User Rating: / 75
PoorBest 

Soalan; Ustaz, saya baru melangsungkan perkahwinan. Beberapa persoalan timbul semasa melakukan hubungan seks dengan isteri di antaranya:-
1) Adakah air yang keluar dari kemaluan isteri hukumnya najis?
2) Sekiranya air tersebut keluar perlu kah si isteri mandi wajib?
Sekian, Tkasih

Jawapan;

Air yang keluar dari kemaluan wanita kebiasaannya tidak lari dari empat jenis;
1. Air kencing
2. Air Mazi
3. Air Madi
4. Air Mani

Dari empat air di atas, tiga darinya adalah najis iaitu air kencing, air madi dan air mazi. Adapun air mani ia tidaklah najis kerana ia adalah asal kejadian. Adapun ciri-ciri setiap air di atas -untuk memudahkan kita mengenalinya-, maka berdasarkan keterangan ulamak;

 

- Air kencing; cirinya sebagaimana sedia maklum

- Air Mazi; cirinya adalah melekit dan keluar dari kemaluan (zakar atau faraj) biasanya tatkala naik syahwat.

- Air Wadi; cirinya ialah kental, berwarna putih dan keluar dari kemaluan sesudah buang air kecil.

 

- Air Mani pula; air mani lelaki, cirinya; berwarna putih dan tebal/kental. Adapun air mani perempuan; warnanya kuning dan nipis/cair (yakni tidak kental). Kedua-dua air mani lelaki dan perempuan itu ada ciri kebersamaannya, iaitu;

 

a) Bau air mani perempuan sama seperti bau air mani lelaki iaitu seperti bau tepung diuli,
b) Dirasai kelazatan ketika keluarnya dan selepas keluarnya badan merasai keletihan dan syahwat menjadi reda.

Menyentuh tentang mandi, dari empat air di atas, hanya keluar air mani sahaja yang mewajibkan mandi. Adapun keluar kencing, mazi dan wadi, tidakah mewajibkan mandi, akan tetapi ia adalah najis dan membatalkan wudhuk dengan keluarnya. Oleh demikian, apabila keluar air-air selain mani itu, yang wajib dilakukan sebelum solat ialah membasuhnya dan mengambil wudhuk.

Perlu diperjelaskan; apabila seorang lelaki mensetubuhi isterinya, kedua-dua suami-isteri wajib mandi walaupun tidak keluar mani. Ini kerana persetubuhan itu sendiri telah mewajibkan mandi tanpa mengira keluar mani atau tidak. Yang dimaksudkan persetubuhan ialah memasukkan zakar ke dalam faraj.

Wallahu a'lam.

Rujukan;

1. Syarah Soheh Muslim, Imam an-Nawawi, jil. 2 (juz. 3), bab Wujub al-Ghasl ‘Alal-Mar,ah.
2. Fiqh at-Thoharah, Dr. Yusuf al-Qaradhawi, hlm. 226.


Bookmarks ~ Kongsi ::

Komen
natasya
www.natasya samosa.yahoo.com
ditulis oleh natasya pada 2010-06-10 17:06:40
1=saya belum kawin tapi dah melakukan seks dgn pasangan.. apa yang merungsingkan saya,diri saya jadi ketagih seks sangat2,sanpaikan saya terpaksa main sndiri ,seperti saya memesukkan sesuatu ke dalam kemaluan saya.sampaikan saya puas.tuan tolong lah saya..... saya merana sngat ni ,seks saya semakin kuat :?
zehra
aki_halu86@yahoo.com
ditulis oleh zehra pada 2010-08-07 12:57:37
salam wahai hamba allah umat nabi muhammad SAW..hbgn seks itu halal skiranya awk da kawin,,awk dikira tlh bezina dan awak kena tau org yg bezina yg blm kawin kena sebat 80 kali..awk sanggup trime?nape tak awk kawin saja dgn pasangan awk tu..itu lbh baik..renungkanlah andainya ketika awak berzina tu allah tarik nyawa awk..masa tu taubat awk dah tak diterima..awk nak tergolong dalm ahli neraka?bersihkan diri awk..klu pasangna awk tu bnyk pengaruhi awk untk zina eloklah awk tinggalkannya..carilah psgn yg bek..
insan malang
allesyasoffea@gmail.com
ditulis oleh insan malang pada 2010-08-31 03:22:42
salam sy ingin bertanya pd tuan/puan.sy belum berkahwin tp sy terjerumus dlm zina.sy telah melakukan zina dgn pasangan lelaki sy.dia memaksa sy melakukanya ktanya dia tkt sy meningalknya dh bnyk kali sy menolak tp dia memaksa dn mengungut akan menyebarkan rakaman adegan ranjang kami pd ahli kluarga sy.sy jd takut dan tertekan.sgala nasihat sy xdihiraukan.tolonglah sy puan/tuan.sy tidak tahu ape hrus dilakukn jika meningalkn sy tkt gambar akn diketahui kluarga.bantlh sy.insan malang.
princess
fazlymaita@gmail.com
ditulis oleh princess pada 2010-09-13 21:50:19
Bertaubat la sblum terlambat...insyaallah Allah akan berikan petunjuk menuju jalan kebenaran yg di berkati....
tati
tati@yahoo.com
ditulis oleh tati pada 2010-09-14 04:04:02
:zzz :zzz :zzz :zzz :zzz :upset :upset :upset :upset
brutal
zul6330@yahoo.com
ditulis oleh brutal pada 2010-10-10 14:55:26
saya lelaki bujang masaalah nye punyai senjata yg besar pjg kuat dan keras hgga kn tiada seorg pn ppuan nk main dgn saya, malah pelacur pun takut nk bersama saya hgga kn di bayar balik duit sy 2 kali ganda.... :grin
Qaseh
Teawan_2705@yahoo.com.
ditulis oleh Qaseh pada 2010-10-20 16:10:10
Uatpe nk men ngan placur. .bek cri y halal. .dgn pasangan y halal.
eMi
pinarello27@gmail.com
ditulis oleh eMi pada 2010-11-01 08:29:23
nakal lah Qaseh. jgn maen sama api. ada pape berlaku ke msk website nie? hehe.
lelaki
princequadcore@yahoo.com
ditulis oleh lelaki pada 2010-12-07 00:23:27
salam tuan/puan. saya baru kahwin,tetapi masih belum dapat memasukkan senjata saya ke dalam kemaluan isteri saya..dia mengatakan sangat sakit shingga rasa nak mati..jadi saya kasihan dah merasakan salah masuk lubang atau memang sakit dan susah memecahkan virgin kemaluan wanita?boleh sesiapa membantu..ada gambar lagi bagus...
Eyka Dania
Eykadania@rocketmail.com
ditulis oleh Eyka Dania pada 2010-12-15 07:56:32
Mmuaaahh.. ngee
shaq
qzulkarnainxander@yahoo.com
ditulis oleh shaq pada 2010-12-26 01:29:20
saya bru pancutkn mani banyak tau cal la saya 0133932608
003
003
ditulis oleh 003 pada 2011-01-02 19:46:11
:zzz
003
003
ditulis oleh 003 pada 2011-01-02 19:47:22
apa tu puki pantai keluar air mani juga /......
michelle
michellebetssie@yahoo.com.my
ditulis oleh michelle pada 2011-01-02 21:22:52
saya bru ja khwin adakah normal lau ketika selesai melakukan seks, air mani itu akan keluar balik dari lubang faraj wanita??
to michelle
ail_kenpachi92@yahoo.com
ditulis oleh to michelle pada 2011-01-16 21:31:13
itu adalah perkara biasa kerana kedudukan isteri anda...' 
untuk menambahkan lagi peluang mengandung...letakkan bntal di bwah pinggul isteri agar air mani lebih senang bergerak ke dalam rahim.
hamba Allah
erisa_damia@yahoo.com
ditulis oleh hamba Allah pada 2011-03-11 00:02:14
assalammualaikum.... 
urm... 
1... adakah seorang perempuan yang belum berkahwin juga boleh keluar air mani?? 
2...adakah seorang wanita yang menonton atau membaca komik yang berunsur lucah juga boleh keluar air mani?? 
3...apakah hukumnya bg kedua-dua soalan diatas??
nie
love_purple80@hotmail.com
ditulis oleh nie pada 2011-03-18 15:07:45
boleh saya tanya u tahu air mani putih or kuning ( perempuan or lelaki)? kalau air mani putih dan kuning ada sperma sakit atau sihat? tolong beritahu saya mau tahu aje. terima kasih
sem
sem30@yahoo.com
ditulis oleh sem pada 2011-04-08 10:50:18
saya suka menjilat dan mengisap kemaluan isteri saya,dia tak bagi saya memasukkan jari kedalam kemaluannya namun saya amat bernafsu untuk menghisap dan menggentel tetek ketika syahwat masing2 memuncak,masalahnya bila nak saya masukkan kemaluan saya ia tidak tegang dan lembik,bagaimana cara utk saya mengatasinya?
bana
lalala.com
ditulis oleh bana pada 2011-04-10 01:08:18
saya tiap2 malam suruh istri sya hisap kemaluan sye.. Then,klau air mani sya tk kluar2..air kencing sye pule yg trkeluar..so,si istri pun kate rela mghisap abg punya,kencing lor? Dgn cra mghisap.. Bak kte org ramai mcm botol susu... Sedap! Hehe gila stim ak ny.. Wakaka
rabikwa
rabikwap@gmail.com
ditulis oleh rabikwa pada 2011-07-03 15:47:39
rabikwap@gmail.com
hamba allah
wakaka 98@yahoo.com
ditulis oleh hamba allah pada 2011-08-04 17:49:54
kalau tulis a main palsu boleh x??
hamba allah
wakaka 98@yahoo.com
ditulis oleh hamba allah pada 2011-08-04 17:54:18
kalau air mani terkeluar dgn care main dgn tgn ape hkum nye??
taufikramadhan
taufikramadhan40@yahoo.com
ditulis oleh taufikramadhan pada 2011-09-15 17:11:35
clw saya si gag ngetri seperti itu,.krna sya gag tau apa2 and takut blum mapan nyari duit mlah kyk gtuh,... 
 
tpi sya clw kawin sya mau yg umur'y skitar msh 13th,... 
 
di karenakan asikkkkk,...dah ahh jdi maluu :grin :grin :roll
ajinomoto
missteacup9048@yahoo.com
ditulis oleh ajinomoto pada 2011-10-01 11:42:06
macam cibai sorang2 bagi komen. sukahati mak apak je nak org layankn kisah sex kau yang ntah pape.
pundekpalabuki
zalwa@yahoo.com
ditulis oleh pundekpalabuki pada 2011-10-13 09:58:47
macam cibai sorang2 bagi komen, dok cerita kisah biji kelentit mak bapak kau orang.. pukilah wadefakk la dol
ikan bakar
musatambunan@yahoo.com
ditulis oleh ikan bakar pada 2011-10-19 18:38:15
tk tau memasuk kan kemaluan saya ke dlm faraj isteri tolong saya?
ingin kepastian
kero_mirah@yahoo.com
ditulis oleh ingin kepastian pada 2011-12-04 15:28:04
mahu tanye..adakah ie airmani or keputihan sekirenye keluar selepas bbrape jam melakukan onani(perempuan)? 
perlukah mandi wajib?plez...bg jwpn.. :cry
shera
shera_86@ymail.com
ditulis oleh shera pada 2012-01-04 18:37:25
salam sy ingin bertanya pd tuan/puan.sy belum berkahwin tp sy terjerumus dlm zina.sy telah melakukan zina dgn pasangan lelaki sy.dia memaksa sy melakukanya ktanya dia tkt sy meningalknya dh bnyk kali sy menolak tp dia memaksa dn mengungut akan menyebarkan rakaman adegan ranjang kami pd ahli kluarga sy.sy jd takut dan tertekan.sgala nasihat sy xdihiraukan.tolonglah sy puan/tuan.sy tidak tahu ape hrus dilakukn jika meningalkn sy tkt gambar akn diketahui kluarga.bantlh sy.insan malang.dan teman lelaki saya telah masuk kan kemaluan dia kat kemaluan saya sekali dan membuang air tersebut kat luar. adakah akan terjadi apa2 kepada saya. dan dari itu saya x buat apa dah @sebarang hubungan seks gan dia..
limin
limin.sutayang85@yahoo.com
ditulis oleh limin pada 2012-02-06 00:39:00
mngpa yyy klu sdh main sam cew 2 kx gitu hbs itu gk mau tmbk lg sampai 2sgt lama main nya hbs itu cew sdh tmbk nah pny ku mau klr kn sgt ssh skx ...sampai 2...gk mau lg cew ny main hbs itu pny gk hdp lg alias tdr ...tlng gmn cara ny tmbk ke tiga
jibam
shazurasham@ymail.com
ditulis oleh jibam pada 2012-02-22 10:37:05
salam..saya nk tumpang btnya..kenapa setiap kali suami main biji saya... saya akn rsa sdap sgt..ttpi air yg kuar sellu nyer bbau air kncing... knpa ye..
Perogol
Perogol_bersiri@yahoo.com
ditulis oleh Perogol pada 2012-03-22 01:19:43
Pepek Tembam Sedap :P
shah
akuu3@yahoo.co
ditulis oleh shah pada 2012-03-22 12:08:37
sy ada tgok dalam video ada perempuan mat saleh kua air memencut masa hubungan seks...adakah itu mani @ air kencing... harap wanita dpt jwb?
Miss P.a
nuradilaha@yahoo.com.my
ditulis oleh Miss P.a pada 2012-05-22 22:31:31
As'salam,sye ingin bertanya,sye dah melakukan zina bersama kekasih sye,kami sudah pun merancang hendak mendirikan rumah tangga tetapi dihalang oleh orang tua sye,orang tua sye pula hendak menjodohkan sye dgn lelaki lain..perlukah sye memberi tahu ibu dan bapa sye tentang status sye kini?dan ape hukumnye jika sye hendak menikah dan hnye membuat kenduri doa selamat,selepas itu dlm mase beberape bulan sye akan membuat kenduri khawin.
ayie_83
ayiepoter@yahoo.com
ditulis oleh ayie_83 pada 2012-06-07 17:42:41
8) ai asslmkum pe khbr smua blh ayie knl2 gn gurlz kt dlm ni.yg mne sngle2 2 kol la ayie k .0175993819(A.S)_K
ayie_83
ayiepoter@yahoo.com
ditulis oleh ayie_83 pada 2012-06-07 17:49:48
klau da yg sdi msg & kol k
METAL JOKER
www.shahri_aizad92@yahoo.com
ditulis oleh METAL JOKER pada 2012-06-12 02:18:26
terbaik laman nie.
lol91
karollazzhar71@yahoo.com
ditulis oleh lol91 pada 2012-06-19 00:33:06
sye nk tanye kalau blow dlm faraj permpuan beranak tak dia hah??
z
dzauto2@yahoo.com
ditulis oleh z pada 2012-07-26 06:22:12
:eek :upset :upset :upset :upset :x :( :( :roll :roll :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :grin :? :? :? :? :? Page Title
Master King
Materer96_shahir@hotmail.com
ditulis oleh Master King pada 2012-08-19 03:39:37
Giler punye nak wat zina jer aku bgi pelempng kn bru tau. :(:@
miss
mrs.myla1971@yahoo.com
ditulis oleh miss pada 2012-09-14 11:40:47
:)  
olla..memang sume ada masalah,jd mane yg dah terlanjur tu xpayah lar nak hamtam kaw2 dia dah taw ksilapannye..manusia mane yg sempurna..problem is mak ayah kalau da nampak anak ada pasangan cepat2 kawenkan kan zina xjd,dah kwen depa taw tggjwb msg2..kwenkn anak tggwb mak ayah,boy nak bg bape tu cuma ehsan..jnji berkat sudah..wat seks memang syok..ketangih tmbah jiwa muda2 membara ape pon nak test..past is past ok..pmpuan mmg lmbat hot,kalu dia xcocertrde pd agenda memag xkua air makanya bila masuk memg sakit myk pelincir xde..kursus kwen xg tw ker..smga berbahagia kalian bersama pasangan.. :grin :grin
syuhadah
dutdut@yahoo.com
ditulis oleh syuhadah pada 2012-12-03 00:26:16
kawinlaaa...best
syuhadah
dutdut@yahoo.com
ditulis oleh syuhadah pada 2012-12-03 00:45:07
>SEMUA MANUSIA BUAT SILAP 
>SEBAIK BAIK MANUSIA DIA BERTAUBAT DARI DOSA2NYA 
>KEKADANG HATI LUKA SEMULA BILA TERKENANG. 
>AIR MATA GUGUR ITU JADI SAKSI D AKHIRAT MINTA ALLAH MASUKKAN KAMU KE SYURGA KERANA D DUNIA IA KELUAR KRN KAMU MENYESALI DOSA2MU. 
>YAKINLAH SETIAP KESULITAN ADA KEMUDAHAN. 
>BILA KITA NAK BERUBAH,ALLAH AKAN PERMUDAHKAN JALAN. 
>SEMOGA PENDERITAAN D DUNIA INI MENJADI ASBAB KITA BERSENANG D SYURGA ALLAH. 
>ALLAH SAYANGKAN KITA.ALLAH BAGI KITA MASIH HIDUP UNTUK BERTAUBAT. 
>HANYA DENGAN MENGINGATI ALLAH,HATI AKAN JADI TENANG. 
WALLAHUALAM
Raja
aida2784@yahoo.com
ditulis oleh Raja pada 2013-03-14 14:23:39
Saya baru mendirikan rumahtangga. Suami saya seorang yang berbadan besar manakala saya bertubuh kecil dan kurus.  
 
Masalah saya, semasa bersama sudah hampir 1 minggu zakar suami masih belum berjaya memasuki faraj. Kami telah berusaha namun masih gagal. Apakah cara terbaik untuk kami pastikan zakar dapat memasuki lubang faraj? 
 
Suami baru berjaya memasukkan jari ke lubang bagi membuat laluan namun zakar tidak boleh masuk
zul smile
zulfauzan20@gmail.com
ditulis oleh zul smile pada 2013-03-27 14:18:33
salam, 
 
sy tlah byak kali mlakukan onani.tp sy tlah cuba sedaya upaya untuk berhenti kerana sy baru tahu bhawa jika beronani adalah berdosa.dlam usaha sy tidak berjaya juga sampai skarang sy msih lgi beronani.adakah sy tlah berdosa dan apakah cara terbaik yg perlu dilakukan utuk mgurangkan dosa dan utuk mgelakkan dari sy melakukan onani lagi....... 
penjelasan: sila komen(peminat UAI)javascript:ac_smilie(':grin')
man
man1@gmail.com
ditulis oleh man pada 2013-03-28 16:06:35
kahwin la dgn cara yg halal, main la puas2 dgn teknik yg betul. jgn berkasar, lakukan dgn romantik...boleh dapat sampai 6 kali sehari...semua pancut dalam.
Wani
wani9876@yahoo.com
ditulis oleh Wani pada 2013-03-28 16:13:16
kalau dah nikah dgn suami...boleh buat mcm2 posisi janji batang suami kuat, tegang, panjang & besar dan tahan lama...sampai saya puas 3-4 kali dlm satu game. HB panjang 7.5 inci...wow. kadang2 tak larat nak layan suami, tapi kena ambil jamu utk jaga hati suami.. kalau cemburu dgn kami....nikahla dgn cepat, buat yg halal jgn yg haram.
Master King
shahir31@nokiamail.com
ditulis oleh Master King pada 2013-04-03 22:40:26
Ini yg MK tak suke nie.tak abes buat zina je apa hal tu ha?tak takut Tuhan?lantaklah diorang nak buat ape pun.aku tak kisah:(
Jbman
Uitmjb@yahoo.com
ditulis oleh Jbman pada 2013-04-04 12:10:33
Aslm
ayie
qusyai_a@yahoo.com
ditulis oleh ayie pada 2013-04-27 16:21:43
:sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh :sigh
kembali dara
Puteriyasar93@gmail.com
ditulis oleh kembali dara pada 2013-04-27 20:08:06
Jamu Dewi Suci (SDM) 
JAMU DEWI SUCI 
Rm65/12 Biji 
cara penggunaa: 2 biji masuk dalam faraj. 4 biji makan. 2 biji setiap hari selama 3 hari. 
 
SIAPA KAH YANG SESUAI UNTUK MENGGUNAKAN? 
1- Wanita yang belom monopos. 
2- Wanita yang faraj ternganga berlendir dan berair 
3- Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau 
4- Wanita yang mengalami kemaluan berbau 
5- Wanita yang seluar dalamnya basah akibat air dari faraj bukan kencing 
6- Gadis yang tiada perawan untuk menipu Malam pertama. 
7- Wanita yang Rahim kembang lepas bersalin 
8- Wanita Rahim kembang selepas period 
9- Wanita Rahim kembang yang tidak datang bulan 
10- Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap 
 
Mengapa mereka perlukan produk ini? 
1- Rempah di dalam faraj akan meresap semua jenis air dan lendir 
2- Rempah di dalam faraj akan menyedut semua jenis air termasuk didalam Rahim sehingga Rahim mengecut. 
3- Ketika rempah sedang bekerja Rahim akan mengecut dan akan mengeluarkan segala jenis cecair dan akan turun kemulut Rahim dan jatuh kedalam faraj. Rempah tersebut menyerapnya. 
4- Ketika rempah di dalam faraj ketika melakukan jimak. Rempah tersebut akan menyedut air dari zakar sehingga menpercepatkan air mani keluar. 
5- Rempah didalam faraj akan mengakibatkan faraj mengecut keseluruhannya. 
6- Rempah herba yang di makan akan berfungsi mengecutkan Rahim dan faraj. Rempah bertindak seperti memeras Rahim untuk mengeluarkan air dari dalam Rahim. 
 
Tindakan balas herba POSITIF kepada pengguna: 
1- Dalam tempoh 1 jam lubang faraj tertutup. 
2- Dalam proses 24 jam terasa berdenyut – denyut di ari – ari / atas V / dalam Rahim. 
3- Terasa kering di faraj 
4- Berdenyut – denyut di bahagian kanan atau kiri ari – ari. 
* ketika rempah yang halus setelah di keluarkan berkondisi seperti tembakau yang bergumpal. ini terhasil dari sisa kekotoran didalam rahim seperti kotoran, air mani yang sudah lama, sisa - sisa darah haid. 
* kesannya selepas dibuang rempah. rahim akan menjadi sehat dan subur. haid akan jadi teratur dan mudah mengandung. 
 
Situasi Pengguna ketika menggunakan produk ini: 
1- Faraj menjadi terlalu sempit dan kering. 
2- Terasa Rahim kecil dan kecut 
3- Daya kemutan 300% rapat dan sempit di bahagian faraj 
 
Situasi Pasangan ( suami pengguna) : 
1- Terasa sempit, padat dan susah nak masuk kerana laluan faraj tertutup 
2- Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi. 
3- Mengalami kegelian zakar maksima diseluruh bahagian. 
4- Terasa zakar seperti disedut membuatkan air mani keluar dengan cepat 
 
Kelebihan Penggunaan produk ini: 
1- Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan 
2- Mampu menipu situasi dara 
 
Tindak balas herba NEGATIF kepada pengguna: 
~ Jika salah penggunaan digunakan oleh wanita tidak bermasalah seperti dinyatakan diatas akan terjadi terlalu sakit di bahagian faraj. Berdarah dan pedih. 
 
Dilarang keras untuk: 
1- Wanita yang masih belom melakukan hubungan kelamin atau anak dara atau masih dara 
2- Wanita yang telah monopos 
3- Wanita yang faraj kering ( ketika melakukan hubungan kelamin 
memerlukan bantuan pelincir) 
 
Berminat sms/whatsapp 0185790420 juge ade jamu Aku dara,masker vagina utk cerah,tegang,ketat juge untk putihkan ketiak..pasti suami anda akan tersenyum lebar! Kembali dara seperti malam pertama! Xcarik lain dah!
taeyeon lim
taeyeon.dechill96@gmail.com
ditulis oleh taeyeon lim pada 2014-03-21 08:29:19
asalammualaikum,,ustaz saya hendak tahu apakah hukum seseorang itu melepaskan nafsunya(onani).dan kenapa orang itu teringin melakukan onani.saya harap ustaz balas.. :sigh
JOHN
NATASYA SAMOSA.YAHOO.COM
ditulis oleh JOHN pada 2014-03-26 07:29:51
HAI,NATASYA U PUNYA SEXS BOLEH GUA ENJOYS :grin
wanie89
irfanirsyadwanie@gmail.com
ditulis oleh wanie89 pada 2014-04-21 03:10:49
Ntah ape2 komen la diorg nie..wat lawak ke ape?haha
holly77
zoglog@gmail.com
ditulis oleh holly77 pada 2014-04-29 14:28:28
nak tnye..knapa pompuan cpat nak minta batang???
amar btng pnjng
amar@yahooo.gmail.blogpot.com
ditulis oleh amar btng pnjng pada 2014-07-06 09:54:47
pada mana 2gurlz yg agak 2nk sngap sgt nk kena sedut2lubng cipap ngn jilat2bjik klntit dia blh rrr call abg or mcj abg.k 01112319587 gentle abg layan punyo.k abg syuka henjut lubng blkng.k
batang
mados_7598@yaho.com
ditulis oleh batang pada 2014-08-01 18:18:38
Hye..pd girl2 yg kegersangan msg lh sy jgn malu2 msg je k..sy tlg isap2 n jilat kn bijik k3lentit..0124764231
coke
u@gm.com
ditulis oleh coke pada 2014-08-11 15:32:00
aku memang suka gler jilat pepek wife aku..anak ada sorang nasib baik la pepek tak der rosak sgt lepas keluar anak kami..ada la beza skit terutamanya bahagian bawah..dulu kat situ mmg merah lembut berair..jilat sikit mmg keluar la air.air mazi kata haram pun aku jilat..sedap beb.nak tunggu mani mmg xkeluar2 lah..jilat mazi pun best..likat ada pekat.sedap..sampai skrg bila kami main mmg aku akan jilat betol pepek dia..malam ni teringat pepek dia sbb dia kerja malam la pulak.gersang ni

Berikan Komen
Nickname:
Email:
Telefon:
:Untuk mendapat pemberitahuan email jika ada komen terbaru.
BBCode:Web AddressEmail AddressBold TextItalic TextUnderlined TextQuoteCodeOpen ListList ItemClose List
Komen:



This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)
Taip huruf atau nombor yang anda nampak dalam gambar (5 character). Anda boleh taip huruf besar atau kecil (not case sensitive)

Jika anda menyukai artikel ini. Sila klik "Like" :

 
 

Iklan

Azzalynn's Bridal
Dekorasi ringkas Mini Pelamin untuk Majlis TunangSesuai juga digunakan untuk Majlis NikahBantal duduk 2 layer dihiasi Fl... >> lagi
Dekorasi ringkas Mini Pelamin untuk Majlis TunangSesuai juga digunakan untuk Majlis NikahBantal duduk 2 layer dihiasi Fluffy pillows menjadi penyeri majlis  Hubungi kami ********Azzalynn\\\'s Bridal, Aromatherapie & Beauty Parlour D RAZ Enterprise - Wedding Planner & Event Organizer Tel :: 012-2399629 - Lynnda   Office :: 03-80515446 Yahoo Messenger :: YARNTZ Email :: nlynnda@yahoo.co.uk Gambar2 bengkel dan wedding package di: http://azzalynn.blogspot.com Informasi bengkel kecantikan, bengkel solekan, bengkel andaman di: http://azzalynn.my http://azzalynnbridal.blogspot.com

Shout it!

Nick:

Message:

Peti Undi

Adakah anda berbulan madu selepas berkahwin?
 

Kisah Cinta Pilihan

Cinta Ke Hujung Nyawa
Kisah cinta kami bermula 5 tahun lepas, iaitu pada akhir Disember 2003. Kami bersahabat setahun sebelum tahun tersebut melalui email dan telefon. Kami tidak pernah berjumpa selama setahun, dan pada akhir tahun 2003 kami berdua mengagahkan diri untuk mengatur s
>>lagi mengenai kisah cinta mereka

Himpunan Koleksi Kisah Cinta

Who's Online

We have 17 guests online

Facebook