Login / Daftar ke Pengantin.com.my




Lupa kata laluan?

Daftar sekarang

Iklan kahwin - iklankan butik perkahwinan anda
 
Min And The Makeup
untuk maklumat lebih lanjut, sila ke http://minandmakeup.wordpress.com... >> lagi
untuk maklumat lebih lanjut, sila ke http://minandmakeup.wordpress.com

Kata Cinta ~ Aku Cinta Kamu

Attention, open in a new window. | Print | E-mail

User Rating: / 58
PoorBest 
Cinta....
ku bahagia bersandar denganmu...
Ku rasakan cucuran rahmat darimu...
dan tak ingin daku berpeluh kesah dengan apa yg terjadi...
Aku sayang kamu deh....
 
Manis...
Senyumlah untuk ku..
Berikan daku kebahagiaan darimu...
Dan berikan daku cinta yg tulus...
Cinta sepenuh hatimu untuk ku...
 
Aku merindukan cintamu....
Aku merindukan belai kasih sayang mu...
Aku butuh lembut curahan cintamu...
Sungguh aku cinta kamu...
Engkaulah yg selalu kurindu....
Cinta ini untuk mu duhai kekasihku....
Boleh aku peluk kamu?
Boleh aku belai indah rambutmu??
Boleh aku berucap kepadamu....
Bahwa aku kangen sama kamu...
Aku sayang kamu....
I   l o v e    y o u
And Always miss you......

Bookmarks ~ Kongsi ::

Komen
are_da87
syuhada_areda2000
ditulis oleh are_da87 pada 2009-04-09 13:27:38
Aku merindukan cintamu.... 
Aku merindukan belai kasih sayang mu... 
Aku butuh lembut curahan cintamu... 
Sungguh aku cinta kamu... 
Engkaulah yg selalu kurindu.... 
Cinta ini untuk mu duhai kekasihku.... 
Boleh aku peluk kamu? 
Boleh aku belai indah rambutmu?? 
Boleh aku berucap kepadamu.... 
Bahwa aku kangen sama kamu... 
Aku sayang kamu.... 
I l o v e y o u 
And Always miss you......
nurul
nawaitukami@yahoo.com
ditulis oleh nurul pada 2009-04-22 16:47:34
ayat2 cinta... 
perasaan yg dicurahkan oleh seorg kekasih kepada buah ati nye... 
ikhlas dri ati yg suci mencintai insan terpilih.... :grin
eirny
eirny_kasih@yahoo.com.my
ditulis oleh eirny pada 2009-04-23 17:26:08
:grin
prinsess N
SAA4236.yahoo.com
ditulis oleh prinsess N pada 2009-04-28 12:23:18
dikala ku sepi engkaulah menemani ku 
dikala ku sedih engkaulah penghibur ku 
tanpamu sayang hilanglah tawa dan manjaku  
tanpamu sayang tiadalah rajuk dan rindu ku 
kerna kau adalah suamiku yang tersayang. :p
gadis
gadis_pinggiran22@yahoo.my
ditulis oleh gadis pada 2009-05-12 16:40:40
tatkala ku meriduimu 
kurasakan seolah kau ada disisiku  
menemaniku saban waktu 
terasa hangatnya cintamu  
memaut aku dalam pelukanmu 
sehingga ku tidak mampu berganjak dari cintamu 
hembusan nafasmu membuatkan aku  
merasakan ikhlasnya kasih sayangmu 
pengorbanan cintamu 
kerelaan hatimu dalam... 
menghulurkan CINTAMU...SAYANG..
zaa
za@88
ditulis oleh zaa pada 2009-06-03 12:13:16
:eek :sigh :p 8) ;) :grin :) :eek :upset :x :( :cry :? :?
za
za@88
ditulis oleh za pada 2009-06-03 12:15:56
insan yang mulia adalah insan yang tahu menilai erti cinta sebenar............
mang
jane_3787@yahoo.com.my
ditulis oleh mang pada 2009-06-05 21:59:15
Ada aku kesah!!!! Hahahaha
nani
rosnanimokri@yahoo.com.my
ditulis oleh nani pada 2009-07-25 23:53:01
sweet nye,,, 
teringat kat pakwe saya... 
kami bercinta tanpa disangka... 
aku kebas dia.. 
heheheheh
my-my
emmy_girl25@yahoo.com
ditulis oleh my-my pada 2009-08-05 07:46:34
Cerita cinta 
 
Terngiang simpul senyum manis gelitik hatiku... 
Saat kau jauh dari sisi ingin kupeluk dirimu... 
Canda yang mesra saat itu terus membayangiku... 
Andai kau tau betapa kuingin bernyanyi dan tak  
berhenti sampai kau terlelap tidur dipangkuanku. 
Kurangkai nyanyian tentang cinta kita diiringi 
langkahnya jalan hidup ini... 
Pulanglah wahai kau pujaan hatiku... 
Dari semua yang tercipta hanya ada satu temani  
hidupku yang sendiri..Kaulah pujaan hatiku... 
Pandangi semua kemesraan tak peduli hatiku... 
Aku selalu ingin dekat denganmu.... 
Juga ingin membahagiakan engkau... 
Selamanya hidup berdua... 
Kaulah pujaan hatiku kembali padaku... 
pulanglah wahai kau pujaan hatiku... :)
ann
nabil_sp91@yahoo.com
ditulis oleh ann pada 2009-08-07 15:07:00
:grin cinta itu ibarat kentut 
kalau disimpan gelisah 
kalau diluah malu...
ann
nabil-sp91@yahoo
ditulis oleh ann pada 2009-08-07 15:09:46
:cintailah diri sendiri 
sebelum mencintai org lain 8) :
drah
drah_lovely@yahoo.com
ditulis oleh drah pada 2009-08-08 20:58:14
cinta... 
 
ianya diibaratkan sprti rame2 
kadang2 dye dtg... 
dan dye juga blh prgi ble2 
ble ianye dah pergi 
jng ditangisi lgy k....
siva
siva_da73@hotmail.com
ditulis oleh siva pada 2009-08-13 16:37:39
Rambut panjang ikal mayang,  
Baju hitan berbunga ungu,  
Kenapa hati dah gila bayang,  
Jatuhkah hati kepada kamu.
cuwet
cedih_sakura@yahoo.com
ditulis oleh cuwet pada 2009-08-17 14:39:42
cinta itu dusta dan menyiksakan malahan menyakitkan, 
aku benci akan cinta... :(
awkssss
mmmm@mmm.com
ditulis oleh awkssss pada 2009-09-03 16:12:54
:upset
TASYA
55@YAHOO.COM.MY
ditulis oleh TASYA pada 2009-09-05 16:12:04
:) NAK CKP NIE PREMPUUAN YANG BAIK IALAH PEREMPUAN YG SELALU BUAT DOSA...JADI,SIAPA PEREMPUAN YANG RASA DIA BAIK BERJAGA2LAH SKIT YE.. 8)
AIN
AIN_MUAR@YAHOO.COM.MY
ditulis oleh AIN pada 2009-09-22 16:41:19
KU MERINDUI CINTAMU YANG DATAG DARIHATI HULUR DARIPADAMU .AKU MENYNYANGI SEPUNUH HATIKU DAN AKU SAYANG PADAMU JUA.KASIGH SAYANG TAK PERNAH PADAM SEKALI DALAM HATIKU
no name
jambu batu@yaoo.com.my
ditulis oleh no name pada 2009-10-05 20:13:55
:zzz :zzz :zzz
EymanEyra
zyra_90@yahoo.com.my
ditulis oleh EymanEyra pada 2009-10-28 11:07:54
cinta itu buta, 
cinta itu menyakitkan, 
cinta itu menyayatkan, 
cinta itu buat kita leka, 
cinta juga kadang2 merosakkan kita.. 
jagalah cinta kalau kita dapat cinta sejati..
xxxx
xxx@yahoo.com.my
ditulis oleh xxxx pada 2009-10-28 11:13:05
merindunya apabila dia tiada disisi, 
mgharapkan berita drinya apabila berjauhan. 
bla...bla..bla... :grin :upset :roll :x
EymanEyra
EymanEyra@gmail.com.my
ditulis oleh EymanEyra pada 2009-10-28 11:17:04
CINTA DILAHIRKAN OLEH ADAM DAN HAWA, 
DIBAWA MATI OLEH ROMEO DAN JULIET, 
KINI DIBANGKITKAN SEMULA OLEH KITA BERDUA.. 
UNTUK SELAMANYA.... 
:) ;) 8)  
:p :? :x
fai
asruza_wmt9246@yahoo.com
ditulis oleh fai pada 2010-01-21 10:30:44
:) askum..cinta yang indah itu kadang kala memerlukan kedukaan buat seketika,dugaan dlm bercinta pula adalah 1 cabaran yg perlu kite lalui.suka atau duka dlm bercinta adalah asam garam bagi k2 insan yg bercinta.sekali kite bercinta umpama kite dah mampu utk hadapi segala kemungkinan. 
wahai insan yg ku cintai..mengertilah betapa dalamnye cinta ku ini terhadapmu. ;)
sabrina
www. sabrina com my.
ditulis oleh sabrina pada 2010-02-16 18:31:00
hai uncle buat apa :).
zazapinky
Zaza_gurlz89@yahoo.com
ditulis oleh zazapinky pada 2010-02-23 15:33:23
:) semekom.....hi semua...jangan lupe kadang2 cinta pon boleh buat kite terluka,tapi ade jgk cinta buat kite bahagia,so jangan same kan semua cinta yang anda rase same seperti orang lain :p :p
mia
risya_jun@yahoo.com
ditulis oleh mia pada 2010-04-10 21:54:40
biar apa pn yg t'jadi, 
aku g' mau kau lepasin tngnku ini, 
teruslh memegangnya kerna aku udh g' sanggup kehilangn kamu, 
saat itu, 
aku nyaman sekali dpeluknmu, 
rambutku seneng dibelai olehmu, 
telingaku suka mendengar degup jantungmu, 
mataku lemah melihat wajah tampanmu, 
hatiku lega slps mencurah semuanya ke kamu, 
trsa tiada lg beban yg slma ini menjadi masaalh buat aku, 
syg.. 
hadirmu pengobat semua, 
jiwaku trsa siksa untk berpisah dngnmu wlau cuman sedetik.. 
aku nekad. 
slps ini,g' ada lg luka dhati kamu kerna aku, 
aku g' mau wajah cwok kesayangan aku pudar, 
trslg bersinar syg,kerna sinarmu itulh, 
cahaya hdpku, 
aku cinta sama kamu.. :) :roll :roll
imah
imahkky@gmail.com
ditulis oleh imah pada 2010-04-28 11:23:41
cinta mesti perlukan pengorbanan
shaida
shaidareen@yahoo.com
ditulis oleh shaida pada 2010-05-08 23:44:38
cinta suci yang telah engkau lafazkan, 
janganlah engkau persiakan... 
aku mengharapkan kedamaian hati... 
bahagia bersama denganmu... 
bersamalah kita berdoa semog acinta kau dan aku bisatembus ke pintu syurga.. 
berkat rahmatnya... 
cinta yang berlandaskan suci tidak pernah mungkiri janji... 
sama2 menanggung rindu... 
dan jujur selalu... 
HINGGA KE AKHIRNYA SUCI DAN SETIA..
rijal asnawi
rijalasnawi@ymail.com
ditulis oleh rijal asnawi pada 2010-05-15 22:34:10
Kelap-kelip bintang seribu 
Indah menawan di tengah malam 
Sungguh aku sedang merindu 
Rindu di hati yang paling dalam 
:) ;)
gusty ismail_2010
gustyalbertoismail@ymail.com
ditulis oleh gusty ismail_2010 pada 2010-05-15 22:37:47
buat apa ber rambut panjang  
kalau tidak di sisir rapi 
buat apa berkata sayang 
kalau tidak sepenuh hati :) :zzz 8) :p ;)
aien
aien5166@yahoo.com
ditulis oleh aien pada 2010-07-26 11:01:45
dlu ak derita brsama si dia....skg ak bhgia brsma dgn mu....trme ksh krna tlh mmbrikan cnta sjti mu kpda ku spnuh hti mu...i love u sayang.... :)
ladykebi
hasbijannah@yahoo.com
ditulis oleh ladykebi pada 2010-08-27 22:20:34
cnta itu sgguh meykit kn... 
tp bhgia bila cnta itu sejati... 
bila cnta itu ikhlas.. :)
izzati
nurulizzati mohamed @ yahoo.com
ditulis oleh izzati pada 2010-09-21 13:39:37
Adakah Cinta diperlukan dalam hidup seorang insan???? 
masa bercinta semunya indah...bila dah kahwin semuanya pahit... :haruslah sama-sama menjaga perhubungan kita....
indah zie bawellt
indahsmandels@yahoo.com
ditulis oleh indah zie bawellt pada 2010-10-11 17:55:05
npa mesti ada yg nmax cinta...???????? 
klu cma menyakitkan.... 
 
 
:'(
FRES
freshera@ymail.com
ditulis oleh FRES pada 2010-11-03 15:34:04
pndai sgt kta owg wt pntun yer?heheheh
dhika
dhikajjah@yahoo.co.id
ditulis oleh dhika pada 2010-11-05 13:05:04
cinta
Aji saputra
shetanvirgin@ymail.com
ditulis oleh Aji saputra pada 2010-11-19 01:52:51
Cinta adalah swtu anugrah dlm hdup yang tak trnilai hrga nha 
cinta adalah swtu Keindahan N kbhgiaan 
cinta ibarat sebuah phon klpa yg pha bila buah nha jtuh mngenai kpla Qt kan trsa skt 
tpi 
bila buah nha Qt buka kan trsa nikmat sekali
arry
arrymariah81@yahoo.com
ditulis oleh arry pada 2010-11-25 11:36:12
jalan pernah takutku tinggalkan.... saat bintang tak mampu lagi berdendang... saat malam menjadi telalu dinngin... hingga pagi tak seindah biasanya...
Fireprincess
fireprincess_cute@ymail.com
ditulis oleh Fireprincess pada 2011-01-25 01:07:41
Jika kamu memancing ikan, setelah ikan itu terlekat di mata kail, hendaklah kamu mengambil ikan itu, janganlah sesekali kamu lepaskan ia semula ke dalam air begitu saja…. Karena ia akan sakit oleh karena bisanya ketajaman mata kailmu dan mungkin ia akan menderita selagi ia masih hidup... Begitulah juga setelah kamu memberi banyak pengharapan kepada seseorang, setelah ia mulai menyayangimu hendaklah kamu menjaga hatinya, janganlah sesekali kamu meninggalkannya begitu saja… Karena ia akan terluka oleh kenangan bersamamu, dan mungkin tidak dapat melupakan segalanya selagi dia mengingatimu... :) ;)
tom_fikar
thezulfikar@yahoo.co.id
ditulis oleh tom_fikar pada 2011-02-15 22:59:34
aku ingin sekali bercinta dengannya tapi dia malah memilih org yg hnya bsa menyakitinya 
 
cinta memang buta
tom_fikar
thezulfikar@yahoo.co.id
ditulis oleh tom_fikar pada 2011-02-15 23:07:07
aku ingin sekali bersama mu 
walaupun hanya 1 minggu 
atau mungkin selamanya 
apakah mungkin aku bisa bersama mu...? 
aku ingin menjagamu,melindungimu 
tapi kau tak pernah mengerti 
aku sangat sayang padamu 
aku rela mati demi kamu 
gk bakal aku sakitin kamu 
ini buat cewe yg bernama nurdiani pratiwi rahma(ama nagh manja) 
dari zulfikar kangen dia 
aku harap jika kau membaca tulisan ini kau bisa mengerti 
bahwa cintaku padamu 
SANGATLAH BESAR...
tom_fikar
thezulfikar@yahoo.co.id
ditulis oleh tom_fikar pada 2011-02-16 11:34:55
mungkin kau menganggap ku org yg nakal 
jahat,kejam dll 
sbnr.a aq melakukan itu karena aku ingin dekat dengan mu 
sblm aq mengenalmu aq sudah melakukan pendekatan yg seperti itu 3x 
walaupun aku nakal 
tapi cinta ku tidak main-main 
aku gk akan nyakitin km 
karena kamu adalah cinta ku 
aku sayang bgt padamu 
aku bisa buktikan klo aq benar" sayang padamu 
 
huh menghayal seperti ini membuat aq sedih 
aq ingin skali bersama mu 
klo km berfikir skarg aq menjauh dari mu  
itu salah 
aq ingin melihat 
apakah km bsa klo jauh dari ku 
aku ingin sekali kau melihat tulisan ini jerry ku :sigh :sigh :sigh :sigh
tom_fikar
thezulfikar@yahoo.co.id
ditulis oleh tom_fikar pada 2011-02-16 11:43:17
TITANIC _||_ _,-'.....'=._,/ 
t__'______/ MESKIPUN GEDE KAPALNYA 
MASIH BISA TENGGELAM.. Tp SEKECIL APpUN RAZ 
CINTAKU PADAMU GK AKAN TENGGELAM :grin :grin :grin
tom_fikar
thezulfikar@yahoo.co.id
ditulis oleh tom_fikar pada 2011-02-16 11:52:00
==> JIKA KM SUKA PADA SESEORANG KRN DY 5HIR 
MLAKUKN SESUATU 
ITU BKN CINTA TAPI KAGUM 
 
==> KALO KM SKA PD SESEORANG KRN DIA  
CANTIK/GANTENG 
ITU BKAN CINTA TAPI NAFSU 
 
==> KALO KM SUKA PD SESEORANG KRN DIA TAJIR 
ITU BKN CINTA TAPI MATRE 
 
==>KLO KM SUKA PD SESEORANG KRN DIA BAIK SAMA KM 
ITU BKAN CINTA TAPI ITU TERIMA KASIH 
 
TAPI 
 
==> KLO KM SUKA PD SESEORANG PDHL KM GK TAU KNP KM SUKA PD ORG ITU, ITU BARU CINTA YG SESUNGGUHNYA 
 
AQ SAYANG BGT MA KM.....
nrlzn
nrlzn4858@gmail.com
ditulis oleh nrlzn pada 2011-02-22 09:39:31
klu aku jd air mata..aku ingin lahir dr mata mu,hdp d'pp mu,mati d'bbir mu..tp klu kamu jd airmata ku,aku xkan mnangis sbb aku xnak kehilangn mu
Arris
arrismadhipw@ymail.com
ditulis oleh Arris pada 2011-03-22 22:21:13
Tiada cinta yang Indah 
selain CINTA seorang IBU !!! 8)
zainal
zenalgaul@yahoo.com
ditulis oleh zainal pada 2011-04-10 18:09:36
Ketika ku mencintaiii.. dia tak membalaz…? 
Seperti bebek… yang cuek….? 
Bikin aku sakit dan berdarah…? 
Pi, ketika ku tak mencintai… dia mengejar…? 
Bikin aku pusing… 7 keliling.....? :cry
zainal
zenalgaul@yahoo.com
ditulis oleh zainal pada 2011-04-10 18:11:16
sesalilah cintamu saat kau tenggelam, bahagialah dirimu saat terbang dengan cinta itu, karena cinta tak hrus kau mainkan unk jiwamu tapi kau kuasai dng hatimu....? :) ;) :grin
hamdan
hamdan_novendi@yahoo.co.id
ditulis oleh hamdan pada 2011-06-13 22:29:49
hmmm
rudie afghonie
rudyarmada94@yahoo.com
ditulis oleh rudie afghonie pada 2011-06-14 03:21:57
. akk mncntaim0e mlae clas 3 SD smpae ckrg . 
. mngkint jg smpae akk mtiie . 
. krna akk ykint swatu sa'ad kao akkn mnggiest & kmbliie pdaq0e .
izz
meowsgurlz@yahoo.com
ditulis oleh izz pada 2011-07-10 15:05:11
CINTA ... 
kepahitan yang datang adalah ujian dlm perhubungan, 
jadi KESABARAN itu perlu dalam diri orang yang bercinta demi mempertahankan, 
andai tiada kepahitan, kita tak akan tahu sejauh mana tahap kesabaran kita.  
bagaimana nak berhadapan ujian yang lebih besar dalam berumah tangga kelak. 
renungkanlah
izz
meowsgurlz@yahoo.com
ditulis oleh izz pada 2011-07-10 15:05:11
CINTA ... 
kepahitan yang datang adalah ujian dlm perhubungan, 
jadi KESABARAN itu perlu dalam diri orang yang bercinta demi mempertahankan, 
andai tiada kepahitan, kita tak akan tahu sejauh mana tahap kesabaran kita.  
bagaimana nak berhadapan ujian yang lebih besar dalam berumah tangga kelak. 
renungkanlah
zarinachan
Zarina_chan@ymail.com
ditulis oleh zarinachan pada 2011-08-08 21:11:36
aku rindu kamu..aku syg sgt kamu,aku rindu saat dahulu bsmamu,aku x blh hdp tanpa kamu, knp kau ske sakiti hatiku tp kau happy je..smpai bila kau nk seksa aku mcm ni..
@habib45ik
habib45ik@ahoo.co.id
ditulis oleh @habib45ik pada 2011-09-15 00:39:42
Aku cinta kamu Selvi :)  
qu gak mau kehilangan kamu_
wahyudiatmika
wahyudiatmika15@yahoo.com
ditulis oleh wahyudiatmika pada 2011-09-17 18:50:54
cinta tooo datang dri perasa'an qt sendiri n cinta qw yg sempurna n utuh selamanya adalh i komang sri septiari 
i love you synkkkk
Laras Widiatmoko
laraslistiawati@rocketmail.com
ditulis oleh Laras Widiatmoko pada 2011-11-18 00:41:06
Aku bersedia menjadi lilin, membakar diriku untuk menerangi dirimu. :)
Aini
Aini_arlie@yahoo.co.id
ditulis oleh Aini pada 2011-11-24 17:01:31
I love you. Without any Reason, 
But i'll never leave you without any reason,
alip
shyyit
ditulis oleh alip pada 2012-06-24 14:29:06
:zzz

Berikan Komen
Nickname:
Email:
Telefon:
:Untuk mendapat pemberitahuan email jika ada komen terbaru.
BBCode:Web AddressEmail AddressBold TextItalic TextUnderlined TextQuoteCodeOpen ListList ItemClose List
Komen:



This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)
Taip huruf atau nombor yang anda nampak dalam gambar (5 character). Anda boleh taip huruf besar atau kecil (not case sensitive)

Jika anda menyukai artikel ini. Sila klik "Like" :

 
 

Iklan

Azzalynn's Bridal
Anda sudah bosan dengan teknik pemakaian tudung yg biasa?Jadikan hari bersejarah anda satu hari yg indah. Di mana anda b... >> lagi
Anda sudah bosan dengan teknik pemakaian tudung yg biasa?Jadikan hari bersejarah anda satu hari yg indah. Di mana anda boleh bertukar menjadi sang puteri, boleh berposing sepuas hati ala-ala model. Wajah cantik bak puteri kayangan. Pakaian pengantin yg cantik dikenakan.Jangan segan2 utk membawa contoh gambar di majalah dan temui kami. Beritahu kami anda ingin jadi seperti mereka yg terdapat di dalam majalah itu. Beritahu kami tanpa segan. Kami akan cuba jadikan mimpi anda menjadi kenyataan.     Layari http://azzalynnbridal.blogspot.com utk melihat jadual terkini. ******** Azzalynn's Bridal, Aromatherapie & Beauty Parlour  D RAZ Enterprise (Wedding Planner & Event Organizer) Tel :: 012-2399629  - Lynnda :@ 019-3980890  - Azza Fax :: 03-80603130  Yahoo Messenger :: YARNTZ Email :: nlynnda@yahoo.co.uk  Gambar2 bengkel dan wedding package di: http://pengantin.fotopages.com  Informasi bengkel kecantikan, bengkel solekan, bengkel andaman di: http://d-raz.fotopages.com http://azzalynnbridal.blogspot.com

Shout it!

Nick:

Message:

Peti Undi

Berapakah Bajet Perkahwinan Anda?
 

Kisah Cinta Pilihan

Cinta Ke Hujung Nyawa
Kisah cinta kami bermula 5 tahun lepas, iaitu pada akhir Disember 2003. Kami bersahabat setahun sebelum tahun tersebut melalui email dan telefon. Kami tidak pernah berjumpa selama setahun, dan pada akhir tahun 2003 kami berdua mengagahkan diri untuk mengatur s
>>lagi mengenai kisah cinta mereka

Himpunan Koleksi Kisah Cinta

Who's Online

We have 75 guests online

Facebook