Login / Daftar ke Pengantin.com.my




Lupa kata laluan?

Daftar sekarang

Iklan kahwin - iklankan butik perkahwinan anda
 
Laman web ini bertujuan untuk mempermudahkan bakal-bakal pengantin untuk memperolehi maklumat berkaitan persediaan perkahwinan. Di sini, anda dapat mempelbagaikan pilihan anda untuk butik-butik, katering, khemah, mak andam dan pelbagai lagi yang berkaitan. Terdapat juga khidmat e-jemputan yang lebih menarik dibandingkan dengan khidmat e-kad untuk menjemput kawan-kawan serta sanak saudara untuk menghadiri majlis perkahwinan anda secara virtual. Forum juga disediakan bagi para pembaca bertukar fikiran dengan pembaca lain berkaitan perkahwinan. Jika anda sudi, silalah beri pendapat supaya laman ini dapat dimajukan supaya ianya lebih menarik.

Selamat menyurfing........

 

Koleksi Pengantin
Pelamin 2011 merupakan pelamin ala Arabian / Moroccan di mana rekaan mengikut ciri-ciri Arab dan moden. Sesuai untuk pelamin di dewan mahupun di rumah. Pelamin ini memberikan kelainan daripada pelamin yang anda sedia tengok. Cekak Spider merupakan sebahagian dari aksesori pertunangan dan pernikahan yang paling mendapat tempat di hati bakal pengantin untuk majlis mereka. Ia sering dipakai dikepala sebagai hiasan sanggul atau tudung agar tampil berseri di majlis tunang dan majlis pernikahan.Cekak Spider terdapat dalam pelbagai rekaan. Ia terkenal dengan gelaran cekak spider kerana pada asalnya, rekaan yg mula2 keluar adalah dalam bentuk sawang labah2. Namun kini, pelbagai bentuk cekak spider digayakan dengan lebih anggun dan lebih berinovasi.Tampilkan keayuan dan keanggunan bakal pengantin dengan aksesori Cekak Spider ini.Hubungi kami untuk mendapatkan lebih lagi rekaan menarik kerana di sini tak dapat nak kami tunjukkan semuanya. Layari http://azzalynnbridal.blogspot.comLynnda 012-2399629Email:  nlynnda@yahoo.co.uk Menerima tempahan pelamin mengikut citarasa pelanggan. Nantikan kemunculan pelamin terbaru dari RNF. Sila berhubung dengan pihak kami untuk pertanyaan lanjut.YM : rnfcollection Pengantin sekarang lebih bijak memilih rekaan pelamin yang mereka inginkan bersesuaian dengan tema perkahwinan mereka.  Rasanya tidak lengkap apabila menghadiri majlis perkahwinan tanpa menyaksikan pengantin bersanding di pelamin yang tersergam indah.  Kelihatan begitu romantis tempat bersemayam raja sehari yang akan mencatat kenangan manis sepanjang hayat.
Lihat semua Koleksi Pengantin


 

Kursus Mekap & Perancangan Majlis Perkahwinan

Bagi yang berminat untuk mengikuti kursus lengkap sebagai perancang majlis perkahwinan atau wedding planner, boleh ikuti kursus penuh 2 hari dengan kos dan cara pembayaran yang sangat menarik.

This event is specially made for Beginners who have high spirit and enthusiasts to be a wedding planner. Start from a very simple step with affordable budget. You will not get this anywhere at this price so affordable. Special payment arrangement provided will not stop your dream.

 

>>lagi mengenai kursus mekap & perancangan majlis

 

 

Kursus Mekap & Perancangan Majlis Perkahwinan
Artikel Terkini
1. Idea Kreatif Untuk Cenderamata Perkahwinan
Idea Kreatif Untuk Cenderamata Perkahwinan. Jika anda inginkan kelainan untuk majlis perkahwinan anda  
2. Pernikahan tidak sah jika berkahwin tanpa izin wali
PERSOALAN mengenai insan yang bergelar wali hakim menjadi tumpuan masyarakat Islam di negara ini baru-baru ini. Ia apabila isu pasangan yang telah berkahwin selama setahun dibatalkan perkahwinan mereka oleh kadi dengan alasan wali hakim yang mengahw
3. Rindu Yang Membahang
Rindu yang membahangmembakar seluruh urat nadiyang tak mampu tertanggungmembawa aku kemarimenyusuri batas batas waktuyang pernah menjadi saksi cintaantara dua insan ...rindu yang membahangmelontarkan aku kembali kedaerah inimengutip sisa sisa kenanga
4. Lelaki Malaysia Ke Sambas Untuk Nikah Lagi
 Kuching: Serendah RM18 ($7.36).Dengan hantaran itu, lelaki dari Malaysia boleh berkahwin dengan gadis negara jiran yang tinggal di kawasan Sambas, Kalimantan Barat, melalui kegiatan dikenali sebagai nikah siri.Kegiatan ini kebanyakannya dicari oleh
Lihat semua artikel terkini berkaitan Perkahwinan Melayu

Artikel Popular
1. Cerita Pengantin Malam Pertama Yang Syahdu
2. Air Yang Keluar dari Kemaluan Wanita
3. Solat Istikharah - Mengapa tunggu mimpi?
4. Malam Pertama Malam Terindah
Pakej Perkahwinan dan Pertunangan
Dapatkan pakej perkahwinan dan pertunangan untuk persiapan majlis kahwin dan tunang anda. Butik-butik pengantin juga menawarkan promosi yang terkini. Jadi rebutlah peluang untuk mendapatkan pakej kahwin dan tunang pada harga terhebat. >> Cari Pakej Perkahwinan dan Pertunangan
Servis untuk Pengantin
  • Website Jemputan Kahwin
  • Nostalgia Perkahwinan
  • Artikel Mengenai Perkahwinan
>> lagi

Forum ~ 5 Mesej Terkini
Topik Dibaca Jawapan Kiriman Terakhir
topik pinPROMOSI Jualan Runtuh KRYOLAN!!!!
Assalamualaikum semua... Kini, masa yg ditunggu dah tiba.... [b][color=red]PROMOSI JUALAN KRYOLAN KINI KEMBALI!!!!!!!!!!!!!!!!! TEMPOH TERHAD[/color][/b] [u][b] Syarat-syarat Promosi:[/b][/u] 1. Hanya barangan yang tersenarai akan
12957309-02-2009 23:13
oleh Nor Azian
P.A System untuk disewa.
Kami menyediakan perkhidmatan P.A Sistem serendah RM330 (basic) . Jika Ada yang berminat untuk menyewa bagi kegunaan seperti majlis-majlis boleh hubungi kami. Sekitar Kuala Lumpur dan Lembah Klang sahaja Hubungi 0126295414 Ali TQ B)
1363016-06-2012 17:08
oleh Ali
Pakej istimewa dari Andaman Qaseh (KL& Pahang)
Salam untuk semua... Bagi mereka yg bekerja di luar Pahang dan menghadapi masalah untuk bercuti dan perlu 'survey' untuk pakej perkahwinan ???. Kini Butik Andaman Qaseh akan memberikan penyelesaian kepada masalah anda itu. Sila lapang
134422501-04-2012 17:21
oleh Siti Nattrah
jahitan selendang nikah
Kami menyediakan perkhidmatan menjahit selendang, veil dan anak tudung utk majlis nikah, sanding, bertunang dan juga majlis rasmi mengikut bajet anda. Hubungi kami butik sentuhan sutera 0133919664 utk keterangan lanjut
445109-10-2013 07:02
oleh sentuhan sutera
Direktori ~ Cenderahati Perkahwinan & Bunga Telur mengikut citarasa anda boleh ditempah di HY Collections
Cenderahati Perkahwinan dan Bunga Telur perlulah disesuaikan mengikut tema majlis perkahwinan anda. Ianya agak janggal jika warna tema majlis perkahwinan anda ialah biru tetapi bunga telur berwarna me Bunga Telur diletak bersama dengan hati biru khas untuk tetamu di majlis perkahwinan anda.
 
Gambar Perkahwinan Pilihan
Gambar Perkahwinan ~
Gambar Perkahwinan ~
Gambar Perkahwinan ~
Gambar Perkahwinan ~
>>Lagi Himpunan Gambar Perkahwinan Mempelai Pengantin
butik pengantin
ada sesiapa yang bley recommend butik pengantin yang offer untuk sewa dress mcm ni x?? li]http://www.weddingdress-bridaldresses.com/fashion-simple-low-priced-gold-scoop-satin-long-sleeve-wedding-dress-in-our-wedding-dresses-facoty-ls00928_
1766102-07-2012 03:34
oleh noorasmawati



Untuk Para Pengiklan
Daftar Syarikat Anda
Daftar syarikat anda dalam direktori kami. Membolehkan anda mempunyai lagi ramai bakal pelanggan.
>> Daftar di sini
Servis
  • Ingin memasarkan perkhidmatan anda dengan lebih berkesan?
  • Mendapat peluang bisnis yang baru?
  • Mengurus bisnis anda secara professional?
>> lagi
Pertanyaan mengenai Perkhidmatan Butik Pengantin
1. [2014-12-18 19:03:53] Boleh nak tnye tak harga baju sanding songket yg kaler merah tu brpe? Tlg hanta quotation kat email saye.. sye nak pakai... ~~ Zyda Collection ~ Butik Pengantin & Busana Pengantin
2. [2014-10-28 22:32:05] Ade x coat skli ngan sluar wane grey saiz L or xL..bpe ye sewa..nk gune sbtu mggu depan...... ~~ Difi Beauty ~ Butik Pengantin & Busana Pengantin
3. [2014-09-09 03:08:24] Hai, Boleh emailkan pakej perkahwinan beserta gambar. Thank You... ~~ Seri Mahkota ~ Butik Pengantin & Busana Pengantin
4. [2014-08-18 05:17:48] Kalau saya nak sewa baju ni boleh x... sdg mencari songket lama untuk majlis.... ~~ Koleksi Pengantin Haifa ~ Pakej Perkahwinan Lengkap Baju Pengantin, Pelamin, Fotografi, Andaman, Gubahan Hantaran
Lihat semua pertanyaan Butik Pengantin
 
 

Iklan

SERI MAHKOTA
Himpunan terkini pelbagai warna berteras renda, sifon dan satin pasti memikat hati anda.  Jemekinya pula dari yang be... >> lagi
Himpunan terkini pelbagai warna berteras renda, sifon dan satin pasti memikat hati anda.  Jemekinya pula dari yang bermutu sahaja.  Potongan serta keselesaan pemakainya amat dititikberatkan.  Pastikan anda mendapat yang terbaik dan bergaya di hari persandingan anda itu nanti.

Shout it!

Nick:

Message:

Peti Undi

Adakah anda berbulan madu selepas berkahwin?
 

Kisah Cinta Pilihan

Cinta Ke Hujung Nyawa
Kisah cinta kami bermula 5 tahun lepas, iaitu pada akhir Disember 2003. Kami bersahabat setahun sebelum tahun tersebut melalui email dan telefon. Kami tidak pernah berjumpa selama setahun, dan pada akhir tahun 2003 kami berdua mengagahkan diri untuk mengatur s
>>lagi mengenai kisah cinta mereka

Himpunan Koleksi Kisah Cinta

Who's Online

We have 58 guests online

Facebook